Loading ...

Diet and Nutrition suppletie is niet langer een keuze


Ondervoeding en over-eten van zowel schadelijke gevolgen hebben op onze gezondheid.

Suppletie is niet langer een kwestie van keuze

Dieet en voeding gaan hand in hand. Een betere voeding leidt tot betere voeding, en een belangrijk onderdeel van de betere voeding is suppletie. Waarom? Het lichaam neemt geen elke voedingsstoffen verbruikt, waardoor het bijna onmogelijk om de juiste voedingsstoffen de hele tijd te krijgen. Wat is de beste aanvulling? De een die werkt. Wie moet als aanvulling op hun dieet? Iedereen! Onderzoek heeft aangetoond dat als aanvulling op het gebruik toeneemt, neemt het gebruik van geneesmiddelen op recept naar beneden gaat. Volgens de American Medical Association, suppletie is niet langer een kwestie van keuze, als mensen die niet vullen hun diëten zijn een hoger risico op degeneratieve ziekten, en dr. John Klippel, voorzitter van de Arthritis Foundation, verklaarde: "Er zijn heel veel keuzes die mensen moeten maken en supplementen zijn een van hen ".

Zonder de juiste voedingsstoffen die nodig zijn om hun werk te doen, is ons lichaam vechten tegen de bierkaai te houden ons gezond, met als gevolg ziekte en ziekte. Zo'n honderd jaar geleden mensen stierven in de eerste plaats van besmettelijke ziekten zoals griep, longontsteking en difterie. Vandaag de belangrijkste oorzaken van overlijden en invaliditeit zijn hart-en vaatziekten, kanker, osteoporose, artritis en andere degeneratieve ziekten. Voor een groot deel deze verandering is te wijten aan de manier waarop we eten (fastfood, over-verwerkte voedingsmiddelen), wat we eten (gedeeltelijk gehydrogeneerde oliën, high fructose corn syrup), en de kwaliteit van wat we eten. Het Center for Disease Control meldt dat 5 van de 10 sterfgevallen zijn te wijten aan slechte voeding. De CDC zegt dat vertaalt zich naar bijna 400.000 Amerikanen sterven elk jaar als gevolg van obesitas van slechte voeding of gebrek aan lichaamsbeweging.

De publicatie Wat we eten in Amerika: NHANES 2001-2002, op basis van een federale dieet overzicht van bijna 9000 mensen, blijkt dat bijna een derde van ons zijn te weinig vitamine C krijgt, bijna de helft te weinig vitamine A, meer dan de helft te weinig magnesium, 92 tot 97% te weinig vezels en kalium, en 93% te weinig vitamine E.

Een 1991 studie gedaan door de Britten, en een meer recente uitgevoerd door de Universiteit van Texas op basis van USDA gegevens, laten zien dat het voedsel gekweekt vandaag minder voedzaam is dan dat 60 jaar geleden gegroeid, als gevolg van uitputting van de bodem, meststoffen, en high yield rassen. Terwijl meststoffen veroorzaken planten om te groeien groter en sneller, ze doen niets om de plant in staat is om voedingsstoffen op te nemen in een sneller tempo te verhogen. Onderzoek heeft ook gevonden dat planten een vaste hoeveelheid energie en rassen met een hoog rendement is niet de energie om voldoende voedingsstoffen uit de bodem volledig te leveren die een hoge opbrengst hebben. Deze studies tonen aan dat uien hebben 75% minder calcium, aardappelen 35% minder calcium en 45% minder ijzer, spinazie 60% minder ijzer, kool 71% minder ijzer, en wortelen 75% minder magnesium dan in 1940.

10% Absorptie-tarief op de meeste vitaminen

Als gevolg van de steeds minder voedzaam voedsel, wordt het grootste deel van het voedsel dat we eten vandaag verrijkt met calcium en vitaminen. Helaas zijn de meeste van de gebruikte calcium is niet het type dat gemakkelijk wordt opgenomen door ons lichaam, ook niet ons lichaam herkent de meeste van de synthetische vitaminen die worden toegevoegd. Dr G. Barnet Meltzer, MD, een bekende autoriteit op het gebied van de preventieve geneeskunde en Klinische Voeding, zegt vloeibare suppletie is superieur aan tabletten, capsules en poeders, een van de redenen is dat de bindmiddelen gebruikt om pillen te maken niet worden gemakkelijk verbroken die door het lichaam spijsverteringsstelsel. Volgens Dr Meltzer, terwijl vitamine pillen slechts ongeveer 10% absorptie (15-19% absorptie voor gechelateerde vitaminen) hebben, vloeibare suppletie heeft minimaal 85% voedingswaarde absorptie. Dr Monica Marcu, farmacoloog, sluit zich, zeggende: vloeibare voeding wordt beter door het lichaam gebruikt dan vaste voeding.

Vitaminen en andere voedingsstoffen kunnen het best worden opgenomen en gebruikt door het lichaam wanneer ze afgeleid zijn van natuurlijke bronnen zoals Moringa Leaf ™ (planten en dieren) en zijn aanwezig in de natuur voorkomende complexe verbindingen.