Loading ...

Uw Dieet en risico op kanker


De CDC meldt dat 35% van de sterfgevallen door kanker het gevolg zijn van de voeding risicofactoren. Een onderzoek, voltooid in 2006, door de Britse tak van EPIC (European Prospective Investigation into Cancer and Nutrition), die het dieet van de 500.000 mensen in 10 landen om te ontdekken hoe voeding gelinkt is aan kanker vergeleken, toonde aan dat dieet is de tweede alleen voor tabak, als een belangrijke oorzaak van kanker, en, samen met alcohol, is verantwoordelijk voor bijna een derde van de kankergevallen in de ontwikkelde landen. Het bleek ook dat mensen met diabetes drie keer het normale risico op het ontwikkelen van colorectale kanker, die meer dan 490.000 mensen wereldwijd sterven elk jaar hebben.

Het krijgen van genoeg vitamine D en calcium zorgt voor een opmerkelijke vermindering van het risico op kanker, een recent 4-jarige studie aan de Creighton University ontdekte vrouwen die de combo verminderden hun algemene risico met maar liefst 77%. Volgens onderzoeker Joan Lappe, PhD, RN, een professor in de verpleeg-en geneeskunde te leiden, "Vitamine D verbetert uw lichaam van de immuunrespons - die de eerste verdedigingslinie tegen kanker".

De pH effect
Alles wat we eten heeft invloed op de pH van ons lichaam, of het verhogen van de pH of het verlagen van het. Het lichaam, waaraan een alkalische staat voorkeur moet een pH van ongeveer 7,3. Bewerkte voedingsmiddelen zorgen voor een zure toestand in ons lichaam die in de tijd is zeer gevoelig voor ziekte. Bijvoorbeeld kanker gedijt in een zuur milieu, maar in alkalisch is. De meerderheid van de patiënten met kanker hebben een zeer laag lichaamsgewicht ph (6,0 of lager). Soda pop, met een pH die varieert van ongeveer 2.7-3.0 is erg zuur. De pH-waarde van de pop kan meer dan een verdubbeling van de tijd die is verstreken door het lichaam. Het doet dit door het stelen van waardevolle mineralen en vloeistoffen die mogelijk al in voldoende mate aanwezig. De juiste pH-waarde is van cruciaal belang voor het behoud van een goede gezondheid. Chlorofyl is zeer effectief in het omkeren van de pH-niveau in het lichaam, en Moringa Leaf ™ heeft een van de hoogste niveaus van chlorofyl, samen met een overvloed aan andere nuttige voedingsstoffen. Moringa Leaf ™ is pH-neutraal.